'iPhone-gebruikers meest trouw aan hun merk'

iPhone-gebruikers zijn het meest trouw aan hun merk. Bijna 60% van de iPhone-eigenaren geeft aan ook in de toekomst een iPhone te willen hebben. Onder href="http://www.BlackBerry.com/NL/" target="_blank">BlackBerry</a>-, <a href="http://www.android.com/" target="_blank">Android</a>-, <a href="http://www.symbian.org/" target="_blank">Symbian</a>- en <a href="http://www.microsoft.com/windowsmobile/nl-nl/default.mspx" target="_blank">Windows Mobile</a>-gebruikers ligt dit percentage aanzienlijk lager. <a href="http://www.reuters.com/article/idUSTRE6AS0XB20101129?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+reuters%2FtechnologyNews+%28News+%2F+US+%2F+Technology%29" target="_blank">Persbureau Reuters</a> meldt dat dit blijkt uit een onderzoek van het Duitse <a href="http://www.gfk.com/" target="_blank">onderzoeksbureau GfK</a>.

Uit het onderzoek blijkt dat BlackBerry op de tweede plaatst staat wat betreft loyaliteit van haar gebruikers. 35% van de BlackBerry-eigenaren geeft aan in de toekomst opnieuw een BlackBerry te willen. Android scoort iets minder goed, aangezien 28% tevreden genoeg is met het besturingssysteem om opnieuw een Android-telefoon te willen. Android wordt gevolgd door Symbian met 24% en Windows Mobile met 21%. Het onderzoek van GfK werd online gehouden onder 2653 mobiele gebruikers in Brazilië, Duitsland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en China.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten