Apple lanceert nieuwe iPad-campagne

'Everything changes with iPad'. Dat is de titel van de nieuwe microsite en video die Apple lanceerde rondom de iPad.

Apple heeft een nieuwe campagne gelanceerd rond de iPad. De video en microsite zijn nu online en hebben als titel ' Everything changes with iPad'. De video hieronder laat zien dat je meer kan op de Apple-tablet dan alleen surfen op het internet of spelletjes spelen. Op de microsite kun je zien hoe de iPad koken, leren, reizen, (her)inrichten van een huis of zaken doen makkelijker kan maken. Deze vijf thema's hebben hun eigen pagina en op die pagina wordt uitgelegd hoe de iPad je erbij kan helpen. Daarnaast geeft Apple voor ieder thema ook een aantal app-tips.

[youtube]SgxsmJollqA[/youtube]

iPad scoort minder

De nieuwe campagne zou te maken kunnen hebben met de teruglopende verkoop van de iPad. Uit de cijfers van het eerste kwartaal van 2015 die Apple presenteerde, werd duidelijk dat de verkoop van de tablet minder was dan vorig jaar. In het eerste kwartaal van 2014 werden er nog 16,3 miljoen iPads verkocht, in 2015 waren dat er 12,6 miljoen. Het is in ieder geval opvallend dat er weer reclame wordt gemaakt voor de iPad. In februari werd er rondom de Oscars ook al een video gepubliceerd waarin te zien is hoe de iPad op de filmset te gebruiken is. De video kun je hieronder bekijken.

[youtube]-LVf4wA9qX4[/youtube]

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten