Zo kun je feedback naar Apple sturen

Als je ontevreden bent over een product of software van Apple, zoals je iPhone of Apple Music, kun je feedback sturen. Hier laten we zien hoe.

Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over een apparaat, dienst, of software van Apple. Daarom biedt Apple de mogelijkheid om via internet problemen te melden of kritiek te geven. Het is tevens mogelijk om suggesties te doen voor verbeteringen of vernieuwingen. Lees ook: Hoe kun je zien of je nog garantie op je iPhone hebt?

Let op: Deze dienst is niet bedoeld om in te gaan op een individueel probleem dat je opgelost wilt hebben, zoals een kapot beeldscherm en dergelijke. Hiervoor moet je bij Apple Support zijn.

Apple's feedbackformulier gebruiken

Navigeer in je browser naar de feedback-pagina van Apple. Hier kun je een product, dienst of software selecteren waarop je feedback wilt geven.

Je moet je gegevens invullen en een onderwerp kiezen om feedback te kunnen geven, en je moet een aantal vragen beantwoorden. Klik op Submit Feedback om je bijdrage te versturen.

Apple stuurt normaal gesproken geen antwoord, maar alle feedback wordt naar de relevante afdeling verzonden en gelezen.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten