Overname Dixons, iCentre en MyComm: zo zit het met garantie

Door: Jelle Peterse Jelle Peterse | 12 oktober 2015 13:26

Algemeen

Vorige week werd bekend dat de BAS Group, het moederbedrijf van Dixons, iCentre en MyCom, failliet is verklaard. Nu is het overgenomen, is meer bekend over de garantie van gekochte producten.

Relevant Holdings, moederbedrijf van onder andere Phone House, heeft de BAS Group overgenomen, waardoor er een doorstart mogelijk is. Volgens Nu.nl kan ongeveer de helft van alle medewerkers weer aan de slag. Van de 88 Dixons winkels sluiten er 55, en 19 van de 44 MyCom-vestigingen sluiten ook. iCentre maakt een volledige doorstart en sluit geen winkels. Lees ook: Moederbedrijf iCentre failliet: wat gebeurt er met m'n garantie?

Garantie regelen bij winkels zelf

Het is niet vanzelfsprekend dat je dezelfde garantie behoudt na de overname. Onze concullega's van iCulture kregen te horen dat alle garanties bij de BAS Group lopen, en dus niet bij nieuwe eigenaar Relevant Holdings. Om dit over te zetten, zul je zelf naar een winkel van Dixons, iCentre of MyCom moeten gaan. Hier kun je met een medewerker bespreken wat de mogelijkheden zijn. Overigens laat Dixons zelf weten dat de nieuwe eigenaar er nog geen beslissing over heeft genomen.

De nieuwe eigenaar heeft nog geen beslissing genomen.

Of klanten waarvan de garantie verandert bericht zullen krijgen, is niet zeker.

0 Reactie(s) op: Overname Dixons, iCentre en MyComm: zo zit het met garantie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.